Er zijn afgelaste wedstrijden

Inname (18 juni) en uitgifte (9 juli) kleding en materialen

Het voetbalseizoen loopt weer ten einde. Voor een aantal teams vinden er nog toernooien plaats maar daarna is dan ook echt afgelopen
Door de kledingcommissie zijn inmiddels de nodige voorbereidingen getroffen om ook het komend seizoen de teams van kleding en materialen te voorzien. Één van de zaken die daarbij hoort is uiteraard de inname van de kleding en materialen van het afgelopen seizoen.

Er wordt dezelfde werkwijze als vorig jaar gehanteerd. Vergelijk het met een ouderavond; iedereen dient op het afgesproken tijdstip aanwezig te zijn om alles goed te laten verlopen!

De kledinginname vindt plaats op dinsdag 18 juni in het pand van Kees Tel (Business Center Ootmarsum) aan de Mors nr. 119 volgens onderstaand schema:

Om 19.00 uur worden leiders van Jo8 t/m Jo11 verwacht en de leiders van Vrouwen 1 en Mo17
Om 19.30 uur worden de leiders van Jo13 t/m Jo15 verwacht
Om 20.00 uur worden alle leiders van Jo17 verwacht plus die van Jo19 2 en zaterdag 2
Om 20.30 uur worden de leiders Kosc 4 tot en met Kosc 8 verwacht

Het is belangrijk dat ieder team zich strikt aan dit schema houdt om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen. Zoek dus tijdig een vervanger als je zelf de kleding op afgesproken tijd niet kunt inleveren!

De kledinguitgifte staat overigens gepland voor dinsdag 9 juli op hetzelfde adres en volgens hetzelfde schema!!

De volgende kleding/materialen dienen te worden ingeleverd:

  • Tenues en broeken, gewassen,
  • trainingspakken,
  • Hesjes,
  • Waterzak en bidons,
  • Sleutels van het ballenrek,
  • Indien ontvangen de pionnen/dopjes,
  • Softshell jas van leiders/trainers: alleen als je stopt!
  • Selectiekleding leiders/trainers: alleen als je volgend seizoen geen leider meer bent van een selectie elftal!

Sokken die bij nieuwe tenues zijn geleverd hoeven niet te worden ingeleverd!

Als je trainer of leider blijft dan hoeft de softshell jas niet ingeleverd te worden anders dienen ze deze avond dus ook ingeleverd te worden!!

Alle in het begin van het seizoen ontvangen ballen dienen vóór 16 juni in het juiste ballenrek gedeponeerd te zijn!

De leiders/trainers wordt verzocht zo spoedig mogelijk de kleding van de spelers in te nemen en dit goed te inventariseren. Gebreken graag opschrijven en doorgeven tijdens de kledinginname. Bij ontbreken van kleding zal een bedrag in rekening worden gebracht.

Het volledige kledingreglement is ook te vinden op de site.