Kleding-/materialeninname op maandag 4 juli

De voetbalcompetities zijn afgerond en er vinden nog enkele toernooien plaats. Daarna breekt voor de kledingcommissie weer de periode aan om alles in orde te maken voor het nieuwe seizoen.

Om dit voor elkaar te kúnnen krijgen, hebben wij jullie hulp nodig. Wij hebben de inname van de kleding en andere materialen gepland op maandagavond 4  juli a.s. tussen 18:00 en 20:00 uur bij Tel op de Mors.

Het volgende moet daarbij worden ingeleverd:
– wedstrijdtenues
– trainingspakken / jasjes indien van toepassing
– de materialen voor de trainingen die door KOSC beschikbaar zijn gesteld,
– Sleutels van het ballenhok/-rek indien in je bezit

Trainers/leiders die stoppen en in het bezit zijn van een softshell jas moeten deze ook op dat moment inleveren.

Mist er iets, is er iets stuk, niet meer schoon te krijgen oid, meld dit dan bij het inleveren! We checken de ingeleverde materialen in de weken na de inname.

Voor de teams die na uitgifte niets hebben ingevuld en teruggestuurd via mail of app, geldt dat wij zullen doorbelasten wanneer wij menen dat een team iets niet compleet heeft ingeleverd. Wij zullen dit via de trainers/leiders communiceren en indien van toepassing moeten zij zorgdragen voor betaling aan Kosc en innen van gelden bij de spelers / ouders. Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat alles volledig wordt ingeleverd.

Wij zien van ieder team op maandagavond 4 juli graag een vertegenwoordiger bij Tel.

Tot dan!

Groet,

Helma Eertman
Robin Borghuis
Manon Olde Meule